Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Avslutningen

Av Gary Larsson - 12 februari 2010 21:49

Det har blivit dags att sätta punkt för bloggskrivandet, kanske inte för gott, men för ett bra tag i alla fall. Jag känner och det kanske märks även i inläggen att gnistan och energin har försvunnit. Det är om den kommer tillbaka som bloggen återuppstår. Hoppas att det jag skrivit genom åren berikat din tillvaro.

 
 
Ingen bild

Orvar Fd.löpare

13 februari 2010 17:19

Hej Gary det har varit ett nöje att följa dig i bloggen.
Hoppas Det inte blir för gott! Du är en insperation för oss som tränar. Spinningpassen på Hälsostudion är toppen.
För mig blir det mest Mtb i år när våren kommer.Målet är
Vasaloppets mtb i augusti!Hälsningar Orvar Cyklisten!

 
Ingen bild

Orvar Fd.löpare

7 mars 2010 16:03

Tack för en underbar dag.Vasaloppsspinningen blev så bra som
jag tänkt!Ser fram i mot våren och många långa cykelpass.
Hälsningar Orvar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gary Larsson - 24 januari 2010 20:44

Efter stollekörningen i tisdagskväll tog jag revansch på mig själv under gårdagskvällen på Kullingshofs elljusspår. En betydligt försiktigare öppning på 7,15 kunde följas upp med ytterligare ett 7,15 varv, innan tröttheten gjorde sig påmind. Tredjeva...

Av Gary Larsson - 20 januari 2010 21:47

Nu när jag fått de efterlängtade varvtiderna, kan det bara konstateras att jag körde lika vettlöst, som den gång jag deltog på JSM i längdskidor i Ulricehamn. 10 km tar sin tid att köra och blåser man på från början får man en tung resa. Det är ju tr...

Av Gary Larsson - 19 januari 2010 21:35

Till och med att det blev en comeback på skidtävlingsarenan i år. En inte allt för seriös tillställning, tisdagskväll vid kullingshofsstugan i Vårgårda. OK Kullingshof arrangerade ett kombinerat klubbmästerskap och Vårgådamästerskap. Nu kan jag inte ...

Av Gary Larsson - 10 januari 2010 15:13

Det blev Långaredsbanan som förärades med ett kvällsbesök igår för längdskidåkning. Nio varv med hög fart, först fem med snittfart precis under 6 minuter. En stunds vila, sedan fyra till, men då hade stinget i armarna mattats såpass att snittfarten r...

Av Gary Larsson - 7 januari 2010 21:11

Det var ju så sant. Jag tänkte ju skriva träningsdagbok det här året, men redan nu har jag glömt skriva i de senaste dagarnas intensiva träning. Längdskidor och cykel och ett corepass inte att förglömma. All träning oerhört påfrestande för höftböjarn...

Ovido - Quiz & Flashcards