Alla inlägg under april 2009

Av Gary Larsson - 4 april 2009 20:06

Idag körde jag ett litet simtest med våtdräkt i bassängen, inget superseriöst, eller totalmaxat test. 4.55 blev tiden frågan är om det är bra  eller dåligt. Jag har inget test från tidigare att jämföra med på distansen med våtdräkt. Nästa test får väl helt enkelt bli utan våtdräkt.


Åkte sedan på löptävling i Trollhättan, men idag sprang jag inte. Det fick barnen göra, rätt trivsamt faktiskt.   

Av Gary Larsson - 2 april 2009 05:56

Tyvärr vart det inte så mycket träning i Karlstad den här gången, lite halskänning gjorde att jag låg lågt med tränandet. Inte helt fel kanske med tanke på att jag tänkt träna mycket under påsklovsveckan.


Det var säkert lite tillfälligheter, men av de tio personer som jag mötte på vägen hem från skolan igår hälsade jag på åtta, så nog är hemma alltid hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards