Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Gary Larsson - 1 mars 2009 20:04

Jag har massor jag borde göra, men är så trött och seg att inget blir gjort. Det finns förstås massor att skriva om, men jag orkar inte. Det får bli lite spridda skurar.


Ryggen är definitivt bättre, även om den fick sig en omgång i veckan. Det var faktiskt inte från de fyra kubikmeter sand som skyfflades på och av en släpkärra. Det var från löppasset i fredags på hälsostudions löpband. Några inledande intervaller kändes riktigt bra, innan ryggen gav sig till känna.


Simningen verkar också gynnas av ryggens upprätning, axelpartiet återfår mer och mer rörlighet. Hann med en elitkvart extra i fredags, där jag körde tre riktigt fina 100m med starttid på två minuter.


Fiskade igår i många timmar, men fick inte någonting, märkligt nog ändå en fantastiskt fin dag på sjön.


Cyklade spinningvasan idag, bra tryck inledningsvis, men dålig vätskegenomströmmning och för lite sömn gjorde att jag mattades betänkligt. Fyra timmar och 10 minuter i alla fall att lägga till handlingarna.




Ovido - Quiz & Flashcards