Alla inlägg den 7 september 2009

Av Gary Larsson - 7 september 2009 05:21

Positiva träningsupplevelser ökar motivationen, att ofta träna så att dessa nås är viktigt oavsett om du är motionär eller elit.


Allt för ofta senaste åren har kämpandet mot olika träningskrämpor tagit överhanden i min träning. Fast besluten om att ändra detta har jag lagt in bindvävsstretch varje kväll och nu har saker börjat hända. 


Igår sprang jag dryga timmen innan frukost utan att få muskulära efterkänningar, vare sig i benen eller ryggen. Dessutom kände jag mig lätt och stark i löpningen, andningen satte faktiskt nivån i några backar inte benen. Nu längtar jag redan efter att springa igen, dessvärre blir det svårt denna vecka att få tid till egen träning, kanske någon kvart här eller där.

Ovido - Quiz & Flashcards