Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Gary Larsson - 4 januari 2010 16:37

De senaste två morgnarna har jag tillbringat dryga timmen på cykeln hemma. Faktum är att det fungerar och det är positivt värre. Dels så slipper jag ge mig ut i snömodd, is och minusgrader. Dels så har det inte fungerat förut, eftersom cykelsadeln inte gått att höja så mycket som jag tidigare velat. Nu fungerar det riktigt bra och det borde betyda att höftböjarna och höftleden släpper igenom blod och kraft till benen. Detta trots att jag sitter i aeroposition.


Ikväll hoppas jag få till ett hyggligt längdskidpass, frågan är bara var jag ska köra. Det är mörkt och eftersom jag saknar pannlampa är jag beroende av elljusspår. Det finns ju på Hjortgården, men frågan är i vilket skick det är. Långared vet jag är bra, men det känns lite långt att åka dit, samma med Magra och Idåsen.

Ovido - Quiz & Flashcards