Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Gary Larsson - 27 januari 2009 23:54

Jag borde hålla mig till det jag kan. Igår hade vi friluftsdag med skoleleverna. Jag passade på att köra en träningsmix med spinning, bodypump, core och bodystep. Så här i efterhand borde jag nöjt mig med spinningen eller kanske inte. Jag vaknade i natt av att ryggen värkte, en enveten molande värk, kanske orsakad av något av ovanstående i träningsväg. I värsta fall är det något värre. Jag hade samma känning i bröstryggsområdet för något år sedan, vilket resulterade i en penicillinkur för en trolig borreliainfektion. I hopp om det första sprang jag faktiskt en kvart för att kotorna skulle "hoppa" rätt igen, lite bättre kändes det väl kanske i alla fall inte värre.


Medvetet eller omedvetet har jag dragit mig länge nog nu för att gå till sängs, må gudarna låta mig sova fler timmar i natt.


Ovido - Quiz & Flashcards