Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Gary Larsson - 28 januari 2009 21:59

Intressant tips Nicka, jag tar till mig det, men som det är med vissa saker för mig och andra, det måste mogna fram. I vanliga fall sover jag välförtjänt(?) fantastiskt bra. Insomningen brukar ta tre djupa andetag, följt av djup härlig sömn tills klockan ringer. Tidigare har ju spänningarna i ryggen släppt med lite egen manipulation i form av stretch och tryck av bröstryggen.


Idag var jag med en klass i simhallen, en tjej klev upp och ut på treans svikt. Tjugo minuter väntade jag på att hon skulle hoppa, men beslutet behövde uppenbarligen mogna mer, för efter tjugo minuter gick hon ner för trappan igen. Tjugominuters väntan för att en sekunds beslutsamhet att ta språnget skulle infinna sig, men förgäves. Det mognar i bästa fall så att hon hoppar nästa gång, i värsta fall var det så nära språnget hon någonsin kommer att komma.


Min sömn vart över förväntan natten till idag, vaknade några gånger och gjorde några plågsamma vändningar av kroppen, men tack och lov ingen värk. Låsningen finns dock fortfarande där, speciellt nysningar gav otäcka hugg i bröstryggen. I bästa fall ger det med sig utan extraordinära åtgärder som t ex spikmatteinköp.



Ovido - Quiz & Flashcards