Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Gary Larsson - 7 februari 2009 19:52

En del godbitar på träningsfronten idag och en del mindre goda (svartingarna i gott och blandat påsen). Det goda var att jag fick testat in ett par glasögon med gummimuff, som faktiskt verkade fungera. Jag har i alla år haft små hårdplastglasögon, de få gånger jag har testat gummiglasögon, så har de läckt in vatten. Jag fick simmat lite riktiga längder, visserligen med paddlar och dolme, men det sköna drivet fanns kvar. Kvar fanns dessvärre också det ryggonda, sedan nattens senare och morgonens tidigare timmar. Speciellt påtaglig blev bröstryggen, i crawlvridningarna, allt som allt hann jag med ca 800 m, innan jag lackade ur.


Spinningpasset på eftermiddagen gick mycket bättre, inga känningar i ryggen alls faktiskt. 


Nu när pencillinkuren är uppäten och det ryggonda fortfarande finns kvar, så är min nya teori att det är diskbråck. Något måste jag ju komma på! Det nya som ska testas är spikmattan. Jo, nu är det färdigfunderat, så den är beställd och kommer förhoppningsvis i nästa vecka.  

Ovido - Quiz & Flashcards