Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Gary Larsson - 14 februari 2009 06:10

Jag får nog säga att jag blev lite besviken när jag öppnade paketet med spikmattan, för jag såg riktiga spikar för min inre syn, när jag betällde den. Nu visade det sig bara vara små plastknappar med små taggar på. Inte alls så macho, men det gjorde i alla fall lite skönont när jag lade mig på dem. Tyvärr så vaknade jag nu i morse av samma ryggvärk som plågat mig de senaste veckorna. Det står i handledningen till mattan att den löser upp spänningar och emotionella blockeringar. Det verkar det ju som jag har gott om så det är väl bara att härda ut dem och tro att det blir bättre sedan.


Madeleine ville inte vara sämre hon, så hon provade också mattan igår. Knappt hade hon hunnit lägga sig på mattan förrän hon somnade, det var tydligen inte så ovanligt, men ganska kul. 


Nu har jag fått i mig en kopp kaffe och ska väl försöka mig på att simma trots den värkande ryggen.

Ovido - Quiz & Flashcards