Alla inlägg den 14 december 2008

Av Gary Larsson - 14 december 2008 07:48

Igår var det simtävling för knattar i hallen så min simning uteblev. Istället tänkte jag cykla inne på spinningcykeln. Det gick inget vidare, ron infann sig aldrig, då husets ordning och reda var kaotisk, säkert något feng shuiaktigt.


Idag var det tänkt ett längre löppass, men det kommer det inte att bli, eftersom jag stängt av väckarklockan i sömnen och sovit vidare. Träningstiden är begränsad till tjugo över åtta, då jag behöver vara hemma för att Madeleine ska iväg. Så fort jag fått i mig kaffet bär det istället iväg på ett kortare löppass med högre fart. Det är i läget jag försatt mig det bästa det kan bli, plussar jag sedan på lite hemmacore, så blir det riktigt bra.


Där var kaffet slut i koppen!

Ovido - Quiz & Flashcards