Alla inlägg den 17 december 2008

Av Gary Larsson - 17 december 2008 05:30

Igår startade jag dagen fylld med energi och tillförsikt. Gick upp extra tidigt för att hinna med min löpning innan ett extrapass spinning klockan 0700. Åkte därför ner till skolan, bytte om och drog iväg strax före sex. Två varv runt Nolhaga. Det första lite trevande kring 4,30-4,40 min/km. Det andra betydligt vassare 4,00-4,10 min/km, hade en härlig okontakt med kroppen. Det kan låta märkligt, men benen sprang liksom på utan att jag kände dem, så jag kunde i den sköna morgontystnaden ha min andningen som mantra och tänka positiva sköna tankar.


Spinningen funkade också alldeles utmärkt, snabbt hem, lite fix och plock i full harmoni. Tyvärr, någon gång efter lunch smög sig stressen och allt som skulle göras sig på och klubbade ner mig. Jag hoppas dock kunna resa mig mot slutet av veckan igen.  

Ovido - Quiz & Flashcards