Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Gary Larsson - 4 februari 2008 22:04

Jag är tillsammans med Christrarna tävlingsansvariga för Hälsoloppet. Det är tänkt som ett motionslopp i Nolhaga över antingen 5 eller 10 km i ett par trevliga slingor i den gudomliga Nolhagaparken, eller rättare sagt den kan vara gudomlig. Den är det inte just nu efter allt regnande, men i maj då loppet ska springas, då är det som bäst i Nolhaga. Barnen ska själklart få ha sitt eget lopp, inte så långt som de vuxna förstås utan ca 800 m. Lägg därtill allt det bästa jag stött på under alla mina tävlingar i form av service och kringarrangemang. Det ska bli en tävling att minnas och längta till.


På måndag 1800 kommer jag att starta igång en liten träningsgrupp med utgångspunkt från Hälsostudion, för dem som vill göra fina prestationer på loppet. En fin prestation ska ni veta kan vara allt från att ta sig runt till att springa långa banan på under 40 min.

Ovido - Quiz & Flashcards