Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Gary Larsson - 1 maj 2008 08:20

Efter en mycket bra träningsdag igår, skulle det kunna bli en vilodag idag, möjligen ett lättare pass i någon form. Inga planer finns upplagda för dagen, så den rasslar säkert iväg utan att så mycket vettigt blir gjort, men ibland är det skönt att ha sådana dagar.


Träningens första del igår företogs innan frukost, först mitt morgonpass på 45 min som jag instruerar. Därpå:  En 10 minuters intervall på cykeln, följt av ca 15 min löpning ute med bra fart. En 8 minuters intervall på cykeln, följt av ca 10 min löpning ute med bra fart. En 10 min cykelintervall och en avslutande 15 min löpning ute med bra fart. Både cyklingen och löpningen kändes verkligen tillfredställande.


På eftermiddagen var det sedan dags att äntra cykelsadeln för att instruera ytterligare ett pass spinning. Denna gång 60 min.  

Ovido - Quiz & Flashcards