Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Gary Larsson - 28 maj 2008 06:00

Igår fick jag kämpa mer än vad jag tänkt mig, lite klantigt så här i efterhand. 10 dryga 800meters intervaller stod på programmet. I iver över att få ett positivt besked från kroppen startade jag de första alldeles för fort. Den förutbestämda vilan räckte inte till att återhämta sig på, så det blev mer kämpande än bra löpintervall. Hela familjen var nere i nolhaga och hejade på och det var nog bra annars hade det kunnat bli färre intervaller.


Det var återigen hållningen i rygg och mage som försvann. Slitna muskler efter måndagens corepass, som under det passet stod emot bra, men igår redan från start blev rejält plågade.


Idag väntar två pass spinning + en kort löpning efter sista passet för att få tillbaka en skön löpkänsla. Premiär blir det idag för den nya klädoutfitten, som vi köpt in på hälsostudion, riktigt sköna och snygga. De har varit efterlängtade, då mina gamla blivit allt mer slitna och nötta.

Ovido - Quiz & Flashcards