Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Gary Larsson - 16 januari 2008 22:16

Det var segt i kroppen i dag och huvudet var inte bättre det. Men det verkade som det var en allmän lågvattenmärkesdag. Det var 30 st bokade på mitt spinningpass vid niotiden i morse, när jag kom till passet ikväll var det 24 st bokade och det kom 18 st. I det perspektivet känns det ändå helt ok att ha fått till 2 spinningpass och ett kortare simpass på dryga 1000m även om det kändes segt.


Hungrig har jag varit hela dagen också, en sådan hunger som inte har någon botten. Jag har bara ätit och ätit känns det som. Men är man hungrig ska man ju äta och så länge jag äter "nyttigt", så bör jag ju inte vara orolig över att buffra på fettlagret.


Två gånger använde jag det sjätte sinnet idag. Först satt jag och planerade skolarbete och bläddrade lite förstrött i papprena och då hittade jag en lapp om att det var lönesamtal. En kvart innan det skulle vara, men det räckte för att ta mig på plats i utsatt tid. Jag hade också sett fram emot att kunna åka hem efter kvällens spinningpass, men av någon anledning kollade jag bokningsboken på hälsostudion efter morgonpasset. Då visade det sig att jag hade två kundsamtal för xtravaganzagruppen. Det blev alltså ingen tidig kväll, men jag missade ju inte heller mina möten.   

Av Gary Larsson - 16 januari 2008 22:06

En liten kille stoppade mig i skolan idag och berättade att jag och hans kompis hette nästan likadant. Jaha! Vad heter han då. Kevin! Kevin och Gary det låter ju nästan lika. -Kevin -Gary. Öööh! -Ja det kan man kanske tycka.

Av Gary Larsson - 16 januari 2008 22:02

Kollade vansbroresultaten från i somras och såg att Anders Olsson blev 9:a totalt i herrklassen. Det utan att kunna använda benen alls, vilken oherhörd prestation.

Ovido - Quiz & Flashcards